До студентів університету культури з майстер-класом завітав відеоінженер компанії інноваційних аудіовізуальних технологій «Front Pictures» Михайло Теленченко.
Представила спікера декан факультету дистанційного навчання Олена Чайковська, яка зауважила, що у Міжнародний день інформаційного суспільства в молоді є унікальна можливість взяти участь у цікавому майстер-класі «Основи 3D-мапінгу».
Михайло розповів про «Front Pictures» – провідну українську студію інноваційних мультимедійних технологій, яка стала всесвітньо відомою завдяки візуальним рішенням для масштабних шоу та технологіям для планетаріїв і музеїв. Компанія одна з перших у світі почала працювати з такими передовими імерсивними форматами, як медіагалереї, архітектурний мапінг, мультимедійні водні шоу та інтерактивні голографічні перформанси.
До речі, саме фахівці «Front Pictures» створювали відео для переможного виступу Jamala на Євробаченні у Стокгольмі, розробляли і встановлювали проєкційну систему в кінотеатрі майбутнього «Space 360» в Південній Кореї. На шоу «America’s Got Talent» «Front Pictures» дебютувала з революційним номером «The Escape» (100+ мільйонів глядачів в усьому світі).
Серед клієнтів компанії такі організації та бренди, як MIT, Ferrari, Mercedes, LG, Coca Cola, Eurovision Song Contest, Mastercard та багато інших.
Михайло повідав, що «Front Pictures» розробляє програмне забезпечення для управління шоу – Screenberry Media Server. За його словами, це потужний та інтуїтивно зрозумілий інструмент із широкими можливостями автоматизації для відтворення відео в режимі реального часу на кількох екранах із надзвичайно високою роздільною здатністю. Медіасервер використовується для 3D-мапінгу, відтворення відео на купольних екранах, у сценічних шоу та мультимедійних інсталяціях.
Молодь довідалась, що Screenberry був розроблений у 2007 році як внутрішній інструмент для виробництва шоу студії «Front Pictures», оскільки інші доступні на той час рішення були недостатньо функціональні. Результати роботи Screenberry привернули увагу інших медіамитців, які почали замовляти це «чарівне програмне забезпечення» для їхніх шоу та інсталяцій. «Це спонукало нас перетворити нашу внутрішню технологію на продукт, який тепер доступний для всієї галузі», – сказав відеоінженер.
Михайло Теленченко акцентував, що все починається з ідеї, потім відбувається формування концепції, а фінальним етапом є реалізація задуму. «В першу чергу потрібно створити 3D-модель об’єкту. Це можна зробити кількома способами: за кресленнями, але це довга і кропітка робота; застосовуючи фотограмметрію, тобто побудову 3D-моделі за допомогою великої кількості фотографій із різних ракурсів; або ж лазерне сканування об’єкту», – поділився фахівець.
На прикладі вже готової моделі Михайло продемонстрував студентам, як створюється інтеграція 3D-моделей, показав можливість позиціонування віртуальних проєкторів, а також ручне та автоматичне калібрування проєкції, що дозволяє точно відображати контент на реальних будівлях чи об’єктах. «Завдяки можливості управляти десятками проєкторів з одного сервера та відтворювати відео надвисокої роздільної здатності, Screenberry дозволяє створювати проєкційні інсталяції необмеженого масштабу».